woensdag 22 december 2010

Winter!

Zwarte kraai in de sneeuw
Het is de laatste dagen erg mooi buiten met veel sneeuw. Die sneeuw zorgt voor veel problemen op de weg en op het spoor, maar ik denk dat we daar in Nederland zo langzamerhand gewoon een keer aan moeten wennen.
Gelukkig levert die sneeuw veel mogelijkheden voor natuurfotografen en dus ben ik de afgelopen week tijdens de loze uurtjes dat ik niet voor m'n tentamen aan het leren was en niet voor m'n stage moest werken snel naar buiten gegaan om foto's te maken.
Een selectie van de foto's die ik maakte staat onderaan dit eerste bericht van mijn nieuwe weblog. Ik ben van plan om voortaan weer regelmatig foto's en verhalen te uploaden op deze blog, dus als je geïnteresseerd bent in wat ik zoal doe, is het zeker aan te raden om deze blog in de gaten te gaan houden.

Commentaar op mijn foto's is overigens altijd welkom! Ik ben namelijk steeds weer op zoek om mooiere en betere foto's te maken en commentaren helpen daar vaak bij.

Groeten,
Tim 


Zonsondergang in het binnenveld

Meerkoet in een wak

Sneeuw in het bos

Vliegende wilde eend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten