dinsdag 28 december 2010

Zweden

Huskvarnaån: Canon 40D, Sigma 17-35 @21mm. 1 sec @ f/16, iso 100 vanaf statief met draadontspanner


Even een klein berichtje vanuit Zweden. Het is hier buiten -20 tot -25 graden, het sneeuwt regelmatig en de landschappen zijn echt fantastisch. Ik ben dan ook vooral bezig geweest met landschapsfotografie, maar gelukkig hebben we vandaag ook de eerste eland gezien en heb ik vandaag ook de eerste vogel kunnen fotograferen (een zwarte specht).

Ik zit hier nog t/m nieuwjaarsdag, dus hopelijk komen er nog wat gave foto's bij. Hierboven alvast een voorproefje. Ik zal een selectie van de foto's plaatsen als ik weer terug ben in Nederland (omdat ik hier niet echt de mogelijkheid heb om de foto's te bewerken).

1 opmerking:

  1. Sjees, -20 geeft toch wel iets meer kans op koude tenen dan die -5 hier. Er ligt nog wel steeds sneeuw. Ben heel benieuwd naar de foto's van jou (en Jolanda. Groetjes en beste wensen aan iedereen daar, tot volgend jaar, Marti

    BeantwoordenVerwijderen