zondag 6 februari 2011

52 portraits of nature, Week 5

Canon 350D, Canon 50mm, 1/8 @ f/5.6, iso 400, vanuit de hand
Afgelopen week was weer erg druk, waardoor ik eigenlijk geen tijd heb gehad om foto's te maken. Maar toen ik afgelopen woensdagochtend de structuren in het ijs zag in een sloot waar ik langs fietste op weg naar de universiteit, moest ik er wel een foto van maken. Jammer genoeg was het nog half donker en was het ook nog eens mistig, waardoor de sluitertijden erg lang waren. Daarnaast had ik geen statief bij de hand, dus ben ik over de sloot gaan staan en heb ik maar veel foto's gemaakt in de hoop dat er één scherpe tussen zou zitten. En dat is gelukt! Tot nu toe dus nog steeds winterse foto's ondanks dat het lang niet aldoor winter lijkt buiten. Ik ben benieuwd wat volgende week gaat brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten