dinsdag 1 februari 2011

De Blauwe Kamer

Canon 40D, Canon 300mm f/4L IS USM, 1.4x Converter, 1/8000 @ f/5.6, iso 800, vanuit de hand
Alweer een tijdje terug, maar op 22 februari ben ik 's ochtends naar de blauwe kamer geweest om foto's te maken. Daarbij kwam ik een aantal leuke momenten tegen, die ik hier wil laten zien. Toen ik de zon enigszins door de wolken zag komen hoopte ik dat er een paar ganzen voor langs zouden vliegen en bijna meteen kwam dit groepje langs gevlogen. Vlak voor dit moment had ik een aantal foto's gemaakt op een donkere plek en ik was vergeten om mijn iso waarde terug te zetten, dus vandaar de hoge iso en sluitertijd.
Daarna zag ik twee knobbelzwanen zwemmen op een plek waar normaal gesproken geen water staat, maar in dit geval gaf het wel een mooi effect. Niet veel later was er ineens wat blauwe lucht te zien, waardoor ik onderstaande foto kon maken. Jammer genoeg duurde het niet langer dan 5 minuten, waarna de lucht weer dichttrok.


Canon 40D, Sigma 17-35 @ 17mm, 1/640 @ f/9, iso 400, vanuit de hand

Canon 40D, Canon 300mm f/4L IS USM, 1.4x Converter, 1/250 @ f/5.6, iso 400, vanuit de hand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten