vrijdag 3 juni 2011

Macro time

Canon 40D, Canon 100mm macro, 1/8 @ f/8, iso 400, vanaf statief met draadontspanner
De afgelopen weekenden heb ik mij bezig gehouden met macrofotografie. Onder andere natuurlijk omdat het voorjaar zoveel mogelijkheden beidt op het gebied van macro (bloemen, insecten etc.). Daarnaast ook omdat ik twee weken geleden een excursie heb geleid voor Natuurfoto Rivierenland, waarbij het thema macrofotografie was. Hier dus een aantal foto's van die excursie. Daarnaast schreef ik al bij m'n foto van de week dat ik naar de Bruuk, een gebiedje in de buurt van Groesbeek, ben geweest. Daar heb ik mij ook voornamelijk met macrofotografie beziggehouden, waarvan er ook een aantal foto's in deze post staan.
Verder staat er weer een foto van de maand op m'n website, ook dat is dit keer een macrofoto geworden en wel een van de excursie naar de Tichelgaten in Buren met de fotovereniging.
Canon 40D, Canon 100mm macro, 1/100 @ f/5.6, iso 400, vanuit de hand
Canon 40D, Canon 100mm macro, 1/160 @ f/5.6, iso 200, vanuit de hand
Canon 40D, Canon 100mm macro, 1/80 @ f/5.6, iso 400, vanuit de hand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten