zondag 28 augustus 2011

Grasduinen

Gisteren kreeg ik van Bendiks te horen dat ik de maandcompetitie van Grasduinen van de maand juli gewonnen heb met bovenstaande foto van een drieteenstrandloper in een zandstorm. Het thema was kust en strand en ik had een aantal foto's opgestuurd die ik vorig jaar op Texel heb gemaakt tijdens een NJN kamp in de herfst en één daarvan heeft nu dus de eerste plaats behaald.
Ik hoop ook nog officieel bericht te krijgen van Grasduinen, maar ik vermoed dat dat nog komt, aangezien ze momenteel vooral heel druk zijn met het promoten van hun nieuwe naam. Grasduinen heeft zijn naam namelijk verandert in Roots en de eerste Roots ligt deze maand in de winkel, met mijn foto erin als foto van de maand. Ik ben hier natuurlijk erg trots op, aangezien dit mijn eerste publicatie is in een nationaal (fotografie) tijdschrift.



1 opmerking:

  1. Je mag zeker trots zijn op dat feit. Ik ga zeker kijken of ik het blad kan vinden hier in de winkels. MS

    BeantwoordenVerwijderen