dinsdag 6 december 2011

Winter

Canon 40D, Canon 300 f/4, 1.4x extender, 1/125 @ f/5.6, iso 640, vanuit de hand
Afgelopen weekend was ik in Southampton op het Mustelid Colloquium, een internationaal congres over marterachtigen. Het was een erg leuk, interessant en gezellig weekend, maar met alle voorbereidingen erbij (ik heb zelf ook een presentatie gegeven over mijn onderzoek naar boommartergenetica) ben ik er niet aan toe gekomen om afgelopen week foto's te maken. Daarom een foto uit de oude doos, aangezien ik afgelopen week al mijn winterfoto's van de afgelopen jaren heb uitgezocht en bewerkt.
Tijdens dat uitzoeken kwam ik een aantal foto's tegen waarvan ik niet meer wist dat ik ze nog had. Één daarvan betreft bovenstaande foto van kleine zwanen in het binnenveld, een leuk winters tafereel van de soort in zijn landschap. Na het zien van al die foto's met sneeuw en ijs heb ik wel weer zin in de winter gekregen en met het oog op mijn fotografieproject ben ik benieuwd of de voorspellers van een 'horror winter' gelijk gaan krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten