donderdag 14 juli 2011

Radiostilte

Canon 40D, Sigma 17-35 @ 35mm, 2 sec @ f/8, iso 100, vanaf statief met draadontspanner
Het is alweer een aantal weken stil geweest op deze weblog, voornamelijk omdat ik erg druk ben geweest met afstuderen en gedeeltelijk omdat ik twee weekenden thuis heb gezeten met een virus. Gelukkig heb ik alle vakken goed afgerond en ben ik nu dus praktisch klaar met studeren. Ik moet alleen mijn vakkenlijst nog goedgekeurd krijgen en daarna mijn diploma ophalen. Jammer genoeg betekend dat ook het einde van mijn 52 portraits of nature project, aangezien ik ondertussen teveel weken mis (vind ik zelf) om door te gaan.

Verder ben ik nu twee weken bezig met een fotoproject. Ik wilde namelijk een keer proberen om een paar weken full time aan één onderwerp te werken, maar dat is tot nu toe nog niet echt gelukt omdat ik tot vandaag druk was met het afronden van m'n studie. Hopelijk gaat het de komende weken wel echt lukken. Ik ben namelijk bezig met een fotoreportage over dassen.
Nu zijn dassen voornamelijk 's nachts actief, dus dat is al lastig fotograferen en dan zijn ze ook nog eens lastig te vinden, dus ik begin af en toe te twijfelen waarom ik hier eigenlijk aan ben begonnen. Gelukkig heb ik ondertussen een paar dassen gezien, alleen de foto's laten nog op zich wachten. Gelukkig kon ik vorige week wel bovenstaande foto maken op de terugweg. Het was een tijd vochtig en relatief koud geweest toen 's avonds ineens de zon doorkwam, hierdoor ontstond grondmist, wat het Renkumse beekdal in de avondschemer wat mystiek gaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten