woensdag 12 oktober 2011

Veluwezoom

Canon 40D, Canon 300 f/4, 1.4x converter, 1/320 @ f/5.6, iso 400, vanaf statief
Aangezien ik het de afgelopen tijd erg druk heb gehad met van alles en nog wat loop ik een beetje achter met de blog. Bij deze dus een paar foto's van vorig weekend, toen ik met de NJN op kamp was op de Veluwezoom. Het kamp had als doel om de hertenbronst te zien en dat is zeker gelukt. Stiekem hoopte ik zelf op mooie mistige ochtenden met herten die dichtbij genoeg stonden om mooie foto's te maken van de herten in hun omgeving en dat is gedeeltelijk gelukt. Het beeld wat ik in gedachten had heb ik niet gemaakt, maar ik heb mij goed vermaakt. Buiten herten hebben we op beide dagen ook naar paddenstoelen gezocht, hoogtepunt daarbij was het vinden van een aantal mooie porseleinzwammen. Porseleinzwammen groeien op dode beuken en zijn niet echt zeldzaam, maar het zijn erg fragiele paddenstoelen en daardoor had ik tot nu toe nog nooit een mooi exemplaar gevonden. Deze mooie paddenstoel wilde ik graag nog een keer vastleggen en dat is nu dus gelukt.
Canon 40D, Canon 300 f/4, 1.4x converter, 1/500 @ f/8, iso 200, vanaf statief
Canon 40D, Sigma 17-35 op 17mm, 1/50 @ f/9, iso 100, vanaf statief met draadontspanner
Canon 40D, Canon 100mm macro, 1/40 @ f/8, iso 400, vanuit de hand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten