donderdag 22 december 2011

Merry Christmas!

Bij deze wil ik alle mensen die mijn blog lezen fijne feestdagen toewensen! Hopelijk wordt 2012 een mooi en fotogeniek jaar. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in, zeker met het oog op mijn fotoproject bij Amerongen. Ik bedenk mij alleen net dat ik dat hier nog niet geschreven heb, maar nadat ik het Utrechts Landschap heb benadert ivm de workshop Ambitie (zie een paar blogposts geleden) vroegen zij mij of ik met mijn project wilde verhuizen naar de Amerongse bovenpolder en het Amerongse bos. Bij Amerongen staat namelijk sinds vorig jaar december een erg mooi informatiecentrum in een oude tabakschuur, waarvoor het Utrechts Landschap graag nog een AV presentatie wilde. Nu hebben we afgesproken dat ik die ga maken en daar ga ik dus het komende jaar aan werken!

De foto op de kaart heb ik vorig jaar genomen tussen kerst en oud en nieuw in Zweden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten